Ciaciarade:SurdusVII

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Wikipedia.

Bin ëvnù ant la wiki piemontèisa![modifiché la sorgiss]

Qualsëssìa ròba ò anformassion che a-j fasèissa da manca, che as fasa pura gnun problema a contaté j'aministrador, che i soma ambelessì a pòsta. Mersì e bon travaj! -- Dragonòt (ciaciarade) 09:50, 17 Stè 2012 (UTC)

Hello! Please, consider that this is Piedmontese wikipedia. Your efforts to write Piedmontese are remarkable, but unfortunately most of the time it is impossible to give a meaning to what you write. Borichèt (ciaciarade) 12:46, 7 Aos 2013 (UTC)

D'accordo, scusa. Ti dicevo solo che i tuoi tentativi di scrivere in piemontese sono davvero ammirevoli; purtroppo la maggior parte delle volte non si riesce a capire il significato... Borichèt (ciaciarade) 12:55, 7 Aos 2013 (UTC)

Volentieri. Però non troppa roba per favore, non più di un capoverso o due per volta. Avendo il tempo disponibile limitato, non voglio lasciare troppo a lungo dei pezzi non tradotti. Borichèt (ciaciarade) 13:01, 7 Aos 2013 (UTC)

Re: Lenga dij segn danèisa[modifiché la sorgiss]

--Dragonòt (ciaciarade) 07:39, 16 maj 2014 (UTC) fait Bele fait!


Architetura egissia[modifiché la sorgiss]

Cerea bondì! Comensa i l'hai antamnà 'l Proget Architetura, tutun i l'hai semper soagnàlo daspërmì, donch i peul mach esse bin content ëd tò agiut për scrive tut lòn che a rësguarda l'architetura egissia.

Ël prim artìcol a podrìa esse na definission e descrission dij trat generaj antitolà Architetura egissia, en:Ancient Egyptian Architecture o fr:Architecture de l'Égypte antique a dan l'esempi, e as peul dcò viré e samblé mach, com i fon mi për sòlit. Comsissìa s'it ses dot dzora sti sugèt, na vòta pi 'd bin. Ël problema dla Wikipedia piemontèisa a l'é che la pipart dël temp a l'é dedicà a l'arvision lenghìstica e la bontà dij contnù a l'é lassà a la Wikipedia d'anté ch'as vira.

I sper ch'it ses pront a scrive an piemontèis, mi i son belessì për tute le coression, ma i sai dcò a chi ciamé për corege, a-i é chi a l'é pi bon che mi! Dësnò i vëddoma com organisésse pr'espluaté istess toa pressiosa contribussion. Mersì torna!--Toislex (ciaciarade) 12:06, 19 Fër 2015 (UTC)


Salve e buongiorno! Qualche tempo fa ho avviato il progetto architettura curandolo tuttavia da solo, quindi sono molto contento della disponibilità per scrivere tutto quello che riguarda l'architettura egizia.

La prima pagina potrebbe essere una definizione e una descrizione generale intitolata Architetura egissia, sull'esempio di en:Ancient Egyptian Architecture o fr:Architecture de l'Égypte antique, e si può anche solo tradurre e assemblare, come faccio di solito io. Se però te ne intendi, tanto meglio. Il problema della Wikipedia piemontese è che la gran parte del tempo è dedicata alla revisione linguistica e l'affidabilità dei contenuti è affidata alla Wikipedia da cui si traduce.

Spero che tu te la senta di scrivere in piemontese, io sono disponibile per le correzioni, ma so anche a chi chiedere per correggere, c'è chi sa fare meglio di me! Altrimenti vediamo come organizzarci per sfruttare comunque il tuo prezioso contributo. Grazie ancora!--Toislex (ciaciarade) 12:06, 19 Fër 2015 (UTC)

Re: tmp benvenuto[modifiché la sorgiss]

Si, hai ragione, è ora che prepari un template di benvenuto ;-) --Dragonòt (ciaciarade) 06:52, 24 Aos 2016 (UTC)

Concordo anche su questo, sulla LMO me lo avevano già preparato e lo sto usando. --Dragonòt (ciaciarade) 07:49, 25 Aos 2016 (UTC)

Re: wikioscar[modifiché la sorgiss]

Cerea wiki-cambrada, belessì i stoma bin e i spero autërtant ëd ti. I soma an mentre ch'i foma dle sistemassion che a l'era dj'agn ch'i dovìo fé.

A-i è tante ròbe ch'i l'oma nen, e pensé che (ant n'artìcol dël 6 giugn 2006) La Stampa a disìa ch'i l'avìo l'artìcol dël mèis, la fòto dël mèis e la sità dël mèis!

--Dragonòt (ciaciarade) 06:46, 7 maj 2020 (UTC)

Vërsion an toscan: ciao wiki-collega, qui stiamo bene e spero altrettanto per te. Stiamo facendo delle sistemazioni che dovevamo fare da anni.
Ci sono tante cose che non abbiamo, e pensare che (in una recensione del 6 giugno 2006) La Stampa diceva che avevamo articolo del mese, foto del mese e città del mese!
--Dragonòt (ciaciarade) 09:08, 7 maj 2020 (UTC)