Ciaciarade:Luigi Salvatore Vadacchino

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Wikipedia.

Sono un wikipediano d'origini calabresi

Ciào! compliment, it la gave pì che bin :) i l'hai cambiate lë stranòm, adess a dovrìa esse tut a pòst :) --Bèrto 'd Sèra 01:03, 17 Nov 2007 (UTC)

Ciao! Per essere un calabrese, te la cavi benissimo con il piemontese! Un consiglio: secondo me, è meglio fare degli articoli brevi, ma tutti in piemontese, magari pieni di errori, piuttosto che lunghi articoli in italiano. Correggere un breve articolo (soprattutto se lo segnali a qualcuno) è facile; tradurre un articolo lungo non sempre se ne trova il tempo (e, se uno non se ne accorge subito, corre il rischio di restare lì per sempre!). --Gian- 21:06, 18 Nov 2007 (UTC)

Cerea, I l'hai ancaminà a volté la vos an piemontèis. Se it sërche un dissionari Italian-Piemontèis, i peuss racomande sto-sì: http://www.piemonteis.com/italiano-piemontese.html a l'é a gràtis e a l'é gnanca mal.

Ciao, ho iniziato a tradurre la voce. se cerchi un dizionario Italiano-Piemontese ti suggerirei questo: http://www.piemonteis.com/italiano-piemontese.html è gratuito e non è nemmeno male.--Bertolòt 03:14, 19 Nov 2007 (UTC)

Gramàtica Piemontèisa[modifiché la sorgiss]

sta-sì a l'é na gramàtica piemontèisa an sla ragnà: http://digilander.libero.it/dotor43/index1.html (grammatica in piemontese in rete)--Bertolòt 03:45, 19 Nov 2007 (UTC)

A son duèrte le votassion për viré 'l nòm dla Vichipedìa Piemontèisa ant http://pms.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Votassion_du%C3%A8rte.
--Bertolòt 03:16, 4 Dze 2007 (UTC)

Martin Weinek[modifiché la sorgiss]

Ciàu! A-m smija che 'l tò artìcol an piemontèis a vada bin! A l'hai mach gavà le Anliure esterne (a l'avìa già gavale Borichèt) përchè la polìtica ëd pms-wiki a l'é 'd nen bute anliure a sit privà, dzortut se a son nen an piemontèis. --Gian- 21:47, 19 Giu 2008 (UTC)