Discussion:Lenga giudé-ladin
Gionté n'argomentSembiansa
(Ridiression da Discussion:Lenga giudeo-ladin)
Ciao Drago :) É-lo pa ch'a dovrìa esse scricc (dle vire am pias fé 'l bielèis) giudéo-ladin? --Bèrto 'd Sèra 20:38, 29 Gen 2007 (UTC)
- Ciàu Berto, i-j dareu na controlà an sël Brero. Parèj a euj a më smija nen nessessari përchè "eo" a fa nen ditongh (an pì la sìlaba "de" a l'é doverta e alora la "e" a l'é sarà) ma as sà mai ... ;-) -- Dragonòt
- Mersì Berto, për ël Bré "giudeo" = "giudé". -- Dragonòt
Inizia una discussione su Lenga giudé-ladin
Le pagine di discussione sono spazi dove le persone si confrontano su come rendere migliori i contenuti di Wikipedia. Puoi usare questa pagina per iniziare una nuova discussione con gli altri utenti su come migliorare Lenga giudé-ladin.