Discussion:Intrada/Archivi-2

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Wikipedia.

Eliminare il template:Fin dal namespace principale[modifiché la sorgiss]

Salve a tutti, spero di scrivere nel posto giusto, scusate se uso l'italiano per comodità, comunque non ho problemi a leggere le risposte in piemontese. Da molti anni è presente il template {{Fin}} in tutte le pagine del Namespace0 di questo wiki (quelle delle voci) e l'ho sempre trovato estremamente fastidioso, oltre che probabilmente inutile. Io propongo di eliminarlo delle pagine dell'enciclopedia, in questo modo le voci avrebbero una grafica più fruibile, soprattutto quelle con altri template sinottici allineati a destra (come quelle sui comuni, le piante, ecc...). Il template con i suoi link viene comunque mantenuto nella pagina principale, che è già facilmente raggiungibile da qualsiasi altra pagina del sito, che dite? --Phyrexian ɸ 17:49, 24 Aos 2013 (UTC)

Cerea! An efet, ëdcò a mi cola colòna dle vire am dà un pòch fastudi, dzortut cand i travajo con në scren cit. Però a l'é nen ch'a serva a gnente: i chërdo ch'a l'era stàita pensà për fé an manera che si un a riva diret a na pàgina, sensa passé da la pàgina d'intrada, për esempi con un motor d'arserca o për mojen dle liure ëd n'àutra wikipedia, e a l'ha dij problema a lese - tnoma da ment che a la pipart dij piemontòfon a l'han pa mostraje a lese e a scrive - a peula avèj tuti j'arferiment sot-euj. A ventrìa pitòst trové la fasson ëd sistemé tute j'anformassion ch'a servo an manera pi s-ciassa. Cheidun a sarìa bon a felo? --Borichèt (ciaciarade) 19:27, 24 Aos 2013 (UTC)
Infatti, in origine credo che sia stato pensato proprio per quello, però penso che funzioni molto poco e non vedo la necessità di mantenerlo in tutte le voci. Anche se uno arriva in una pagina da un motore di ricerca la pagina principale rimane comunque estremamente accessibile, sia cliccando sul link "Intrada" che sul logo del sito, senza contare che qualche anno fa Wikipedia era una cosa nuova, ma ormai tutti la conoscono, credo sia meglio mantenere più sobrie e pulite possibile le voci dell'enciclopedia. Tanto se uno ha problemi a leggere, visualizzare o scrivere, la prima cosa che fa è cliccare sul logo, e lì il template {{Fin}} ce lo possiamo lasciare, bello in evidenza con tutti i link utili. Magari se proprio si volessero mantenere dei link si potrebbero metterli nel Sitenotice (che da quattro anni mantiene la stessa scritta su delle vecchie votazioni). Questo wiki è quello col maggiore numero di voci fra le versioni nelle lingue regionali italiane, che hanno tutte problemi analoghi di alfabetizzazione e standardizzazione della grammatica, però è l'unico ad attuare una soluzione così invasiva... --Phyrexian ɸ 13:49, 25 Aos 2013 (UTC)

An efet l'idèja ëd dovré j'avis an cò dla pàgina a podrìa esse bon-a, a ventrìa però esse bon a fé sté an pòche linie tut lòn dont a-i é damanca e savèj cò' fé cand col ëspassi a l'é ocupà da dle neuve temporanie. Peul desse che na bon-a solussion a sarìa cola ëd pronté un neuv ëstamp, un pòch pi cit che col ch'i l'oma adess. Scotoma ëdcò l'opinion d'àutra gent.
I gionto mach un detaj, ch'a va na frisa contra a lòn ch'i l'hai mi-midem ëscrivù sì-dzora: si lë stamp lateral a l'é un fastudi për jë scren cit, a giuta për coj gròss, përchè a scursa le linie e a-j fà lese mej (a l'é la rason për la qual ij giornaj e ij lìber ëd gròss formà a son ëscrit ansima a vàire colòne).
Për finì: car amis, gen-te nen a scrive an piemontèis! Fà gnente s'it fas dij boro: i na foma tuti, e gnun a vnirà a arprocete! --Borichèt (ciaciarade) 08:57, 26 Aos 2013 (UTC)

E farlo a scomparsa (tipo i navbox)? Così quando serve può essere aperto e consultato, e quando non serve occupa meno spazio. PS: usare il sitenotice non è una cattiva idea, però il giorno che ti serve il sitenotice per qualche avviso importante...--GatoSelvadego (ciaciarade) 09:33, 26 Aos 2013 (UTC)

Se ël problem a l'é ël VisualEditor che a riess nen a gestì lë stamp "Fin", spetoma (ier ël VisualEditor a l'era abilità dzor la PMS e a riussìa pa a gestì lë stamp "Fin"). Magara a riesso a coregg-lo, a dovrìa nen ess-ie dabzògn d'Einstein ... -- Dragonòt (ciaciarade) 07:39, 28 Aos 2013 (UTC)

No il problema non è VisualEditor, ma il fatto che il template Fin è allineato a destra come i sinottici. <vec>Dixemo che 'l intriga...</vec> Per questo dicevo che si poteva farlo a scomparsa, magari domani faccio una prova su una mia sandbox.--GatoSelvadego (ciaciarade) 18:22, 28 Aos 2013 (UTC)
No infatti, io non pensavo al VisualEditor, ma proprio al fatto che è un box pesante che scombussola tutta l'impaginazione delle pagine. Io francamente lo eliminerei proprio dalle voci, non lo sostutuirei con uno a scomparsa e nemmeno con uno più piccolo per un semplice motivo: le voci dovrebbero contenere le informazioni dell'enciclopedia, e basta. Quello è un appello alla collaborazione e un un insieme di link utili, ma tutto questo non dovrebbe essere presente nelle voci. Se cerco informazioni sulla Germania o sul teorema di Pitagora non dovrei trovarci anche i link su come scrivere in piemontese, tanto c'è già il menu a sinistra per i link a Wikipedia, dal quale si può raggiungere la pagina principale e tutte le pagine di aiuto. Io sono per eliminare dalle voci dell'enciclopedia qualsiasi ingombro dedicato a Wikipedia, anche perché per quanto ne so pms.wiki è l'unica su quasi trecento versioni ad avere una cosa simile, mentre ci sono diverse Wikipedie che mantengono attivo un avviso nel sitenotice senza scadenza riguardo al loro sistema di scrittura. La proposta di usare il sitenotice poi non mi sembra così male, ha numerosi vantaggi: gli utenti non registrati continueranno a vederlo, così magari a qualcuno vien voglia di contribuire, mentre quelli registrati potranno nasconderlo del tutto, e se dovesse servire per qualche avviso importante lo si può sostituire temporaneamente e poi ripristinare passato il tempo dell'avviso, ci si impiega due secondi.
Borichèt, il fatto che il template aiuti con gli schermi larghi non è così fondamentale, proprio perché le pagine non sono stampate ma le leggiamo su uno schermo, la gente può aggiustare le dimensioni della finestra come vuole per leggere meglio, mentre se invece già possiede un monitor piccolo una voce con un template sinottico più il "Fin" di fianco più magari delle immagini diventa illeggibile. Secondo me i nuovi utenti si attirano di più cercando di dare autorevolezza all'enciclopedia, anche nell'aspetto, piuttosto che con degli avvisi spammati in ogni pagina. --Phyrexian ɸ 19:40, 28 Aos 2013 (UTC)
p.s. Grazie ma preferisco scrivere in italiano perché in piemontese ho qualche difficoltà, non si tratta solo di errori di grafia, ma proprio mi è difficile trovare le parole. Nella mia pagina utente su it.wiki infatti ho scritto che il livello delle lingue del Babel è inteso come di comprensione delle stesse. Il piemontese è una lingua che parlo con pochissime persone una o due volte l'anno, quindi per costruire una frase ci metterei un'ora, però se devo leggerlo capisco quasi tutto perfettamente (magari mi manca giusto qualche termine). È per questo che non ho mai contribuito a questa Wikipedia, la leggo di tanto in tanto ma scrivere è un'altra storia. :-) --Phyrexian ɸ 19:40, 28 Aos 2013 (UTC)
Effettivamente sarebbe meglio che sulle pagine ci fossero solo le info enciclopediche... dunque si, meglio sarebbe usare il sitenotice, quindi evito di perdere tempo a far degli esperimenti che potrebbero essere inutili. PS: Dato che è una decisione che deve prendere la comunità mi limito ad un consiglio da esterno: sarebbe meglio toglierlo.--GatoSelvadego (ciaciarade) 12:22, 29 Aos 2013 (UTC)

Mi, për adess, i gavërìa nen pròpe tut. I lassrìa dontré linie an cò dla pàgina con un mëssage tanme: «A fà fatiga a lese lòn ch'a-i é scrit? Ch'as sagrin-a nen e ch'a sgnaca ambelessì. A trovrà djë spiegon an sla grafìa e tante d'àutre anformassion për podèj giutene, se a-j farà piasì.» Peui, as capiss, a ventrà fé 'l travajon ëd riorganisé le pàgine d'agiut.
Mi i preferirìa në stamp pitòst che dovré la giojera dle neuve, për le rason ch'a disìa al prinsipi GatoSelvadego, ma a më smija che la diferensa a l'é cita. Bele se j'àutre edission ëd Wikipedia a l'han nen cole anformassion an tute le pàgine, s'a peulo serve mi i dirìa che un cit arciam nen anvadent a dà nen un grand fastudi e a podrìa evité che cheidun ch'a riva an s'na pàgina a në scriva un mëssage pien ëd flin-a për dine ch'i soma bon a fé gnente (a l'é ancapitaje istess, ma i vorërìa pròpe lassé gnun pretest).
Peui i son tut afàit d'acòrd con ti, Phyrexian: la còsa pi amportanta a l'é ëd soagné la qualità e për lòn a venta ch'i foma feu ëd nòstr bòsch.
Per GatoSelvadego: grazie dei consigli e soprattutto della continua disponibilità ad aiutare! --Borichèt (ciaciarade) 12:38, 29 Aos 2013 (UTC)

D'acòrdi, gavé tut pròpi nen. Se i voroma alegerì un pòch lë stamp i podoma penseje, e fé cheich protòtip. Se peui a-i fussa l'ocasion d'un artreuv dij vej e neuv contribudor, un pòch com dël 2008 a la Festa dël Piemont, antlora as podrìa buté ansema j'ideje e ij dabzògn ëd tùit ij contribudor. -- Dragonòt (ciaciarade) 13:43, 29 Aos 2013 (UTC)
Comunque una cosa andrebbe fatta assolutamente: ho visto che il template è visibile anche nella versione stampabile delle voci. Almeno lì andrebbe escluso (basterebbe un class="noprint", però non mi pare abbiate quella classe sul CSS).--GatoSelvadego (ciaciarade) 09:18, 30 Aos 2013 (UTC)
Hai ragione, là serve proprio a niente. Come si fa a toglierlo? Borichèt (ciaciarade) 09:58, 30 Aos 2013 (UTC)
(Tenete conto che il mio livello d'informatica è inf = 0: per spiegarmi usate parole semplici e parlate lentamente.) Borichèt (ciaciarade) 10:10, 30 Aos 2013 (UTC)

Allora, per prima cosa serve una modifica sul vostro CSS. Questa è l'ultima riga attuale:

@media print {
    #privacy, #about, #disclaimer {display:none;}
}

Significa che gli elementi con id="privacy" (o "about" o "disclaimer") non vengono stampati. Dato che non ho idea se su questa wiki avete o no tali elementi ritengo preferibile non toccare niente e aggiungere semplicemente anche la classe .noprint,

@media print {
    .noprint, #privacy, #about, #disclaimer {display:none;}
}

Fatto ciò sarà sufficiente aggiungere il richiamo alla classe sul template. Dunque, mi par di capire che {{Fin}} necessiti sempre di {{Prinsipi}}, altro template che mi pare non necessario far vedere nella versione stampabile. Quindi credo basti aggiungere lì il richiamo:

{| class="noprint" style="float:left; width:100%;" |   

--GatoSelvadego (ciaciarade) 15:04, 30 Aos 2013 (UTC)

Fatto per il CSS. Per il template, in che punto bisogna metterlo? Si deve chiudere la parentesi graffa iniziale? Borichèt (ciaciarade) 05:58, 31 Aos 2013 (UTC)
Quella che ho citato sopra è la prima riga del template Prinsipi. Dovrebbe essere sufficiente metterlo lì. La graffa iniziale non va chiusa dato che viene chiusa nel template Fin.--GatoSelvadego (ciaciarade) 08:21, 31 Aos 2013 (UTC)

Ci ho provato, ma il risultato ottenuto è stato l'opposto a quello desiderato: l'unica cosa che compariva nelle versioni per la stampa... era il template! --Borichèt (ciaciarade) 13:13, 31 Aos 2013 (UTC)

Avrei dovuto pensarci prima, probabilmente considera tutto ciò che c'è tra il primo ed il secondo template (ovvero il testo della voce) come contenuto, dato che e tutto racchiuso dentro a {| |}... allora non resta che metterlo sul template Fin... oppure dovrebbe bastare usare un ID invece di una classe, ma dovrei chiedere info a chi ne sa di più.--GatoSelvadego (ciaciarade) 18:11, 31 Aos 2013 (UTC)
I l'haj prontà sòn për lë stamp fin. A l'é fàit diferent, nianch tròp pì strèit, sensa 'l discors ëd bin vnù e sensa Giandoja (nen për vnì serios, i soma sémper serios istess, ma a l'é për nen fesse sterotipè con le sòlite ròbe dla giàuna, dël fricandò, dël bicerin ëd dosset e dle giàute rosse). I l'haj prontalo për la sòlita rason che 'n feuj con pòch test a resta slongà da lë stamp creand ën veuid inùtil. Comsìa a mi sto stamp a l'ha sémper piasùme përché a "strenz la silhouette" dj'artìcoj e peui, për lòn ch'i saj mi, a l'é n'anvension dë sta Wikipedia sì e a la fa pì special. A l'é nen tutafàit inùtil, mi marlàit i la dòvro për sgatè fra 'j feuj.--Toislex (ciaciarade) 22:17, 29 gen 2014 (UTC)

Për mi a va bin, as peul provesse. I modifichërìa mach belfé an sempi, përchè belfé as deuvra dnans a l'infinitiv d'un verb. Borichèt (ciaciarade) 13:09, 30 gen 2014 (UTC)

I l'hai provà a apliché lë stamp, ma as piassa nen ant la bon-a posission: a resta al fond dël test ëd na pàgina e, s'a-i é cheicòs ant la colòna pi a drita (plance, tàule e via fòrt), lë stamp a l'é butà pi a snistra ëd lòn. I riesso però nen a capì la rason. Borichèt (ciaciarade) 09:47, 3 Fër 2014 (UTC)
I son andàit a contaté monsù 'd Sèra, e chiel a l'ha dlongh arzolvù 'l problema (i saj pancor com a l'é arsurtì, da lòn ch'as les da le modìfiche a l'ha cangià mach na grafa). Ant l'artìcol Fiat 500 as peul s-ciairé n'esempi d'arzultà final (situassion con stamp:Vitura). Da na mira técnica a fonsion-a. Se peui a venttà rangé le tinte, le figure o ij nòm dj'anliure, lolì as peul sémper fé.

Monsù 'd Sèra a l'ha dcò dime 'd parlé se scond noi a podrìa andé bin gionté ij boton dlë stamp ëd la man drita ant lë stamp Prinsipi, an scansland lë stamp ëd la man drita. A peul esse n'idèja, ma a më smija da la discussion che giumaj i soma afasse a sta colòna 'd drita. --Toislex (ciaciarade) 23:15, 16 Fër 2014 (UTC)

I l'hai aplicalo. A më smija ch'a marcia bin. Provoma a lasselo për un pò, s'a-j pias a tuti i lo tnoma përparèj, dësno i soma sempe a temp për fé dle modìfiche. Për l'àutra possibilità, visadì buté tut ant lë stamp Prinsipi, a podrìa esse ëdcò na bon-a solussion. Për mi a l'é istess, parlom-ne un pò, peui si la gent a veul i podoma fé dle preuve.
Mersì a chiel e a Bèrto për ël travajon. Tra l'àutr, si chiel a l'é an contat con Bèrto, për piasì ch'a-j pòrta mè salut. E, as capiss, ch'a-j disa che cand a l'èissa temp e piasì ëd passé torna da coste bande, i sarìo tuti motobin content. Borichèt (ciaciarade) 08:39, 17 Fër 2014 (UTC)
A smija marcé bin, òj. Se cheidun d'àutr a l'ha soa opinion a sarìa bel scotelo. Comsìa i l'haj trovà Berto ant ës grup sì: Giovo e piemontèis. S'a-j fa piasì e a-i é pancor, ch'a ven-a dcò chiel. Sò tema a l'é nen la Wikipedia, ma marlàit i parloma dcò 'd sòn. Cerea.

Lenghe e Wikipedie amise ant l'Intrada[modifiché la sorgiss]

Cerea e Bon Natal. I son përmëttume 'd prontè na carta ativa con tute j'anliure a na serie 'd Wikipedie an lenghe minoritarie. Mentre i la montava i l'haj scorvù ch'a-i son ëd lenghe butà dcò motobin pes che 'l piemontèis. Comsìa, mia propòsta a l'è 'd butela da chèich part ant l'intrada (almen gròssa 400 px, dësnò a ven malfè da lese), al pòst dl'atual lista. E peui a ventrìa dcò scursè la lista dle lenghe (cla smonùa a la banda gàucia) ch'a va fòrt e a sfonda 'l feuj oltra minca tàula për dij mèter (d'acòrd pa dabon dij mèter, ma a l'è nen curta 'd sigur). Nen an tute, ma ant ën bon nùmer ëd Wikipedie a l'han arzolvù es problem con sto stamp sì butà a la fin dël feuj ëd còdes:

{{noexternallanglinks}}

Oviosman mentr as buta es tòch ëd còdes as gava tuta l'atual liston-a 'd lenghe. Feme savej s'as peul fè. Ancor tant d'auguri. --Toislex (ciaciarade) 17:51, 24 Dze 2013 (UTC)

Për mi as peul pro fesse. Pitòst che gavé d'autut la lista dle wikipedie amìe an sla colòna a drita, mi i sarìa për gionteje la carta che a l'ha prontà, parèj a-i resto ëdcò ij nòm ëscrit, ma am va bin ëdcò l'àutra solussion. E i son ëdcò d'acòrd pr'ëscursé la lista an sla colòna a snistra. Peul desse ch'a peul pronté na pàgina ëd preuva? A basta copié la sorgiss ëd la pàgina prinsipal, feje le modìfiche e butela an na sot-pàgina ëd soa pàgina utent. Parèj tuti a peulo fesse 'n giudissi e s'a va bin a la gent i la rampiassoma a la pàgina d'intrada ch'a-i é adess. Borichèt (ciaciarade) 21:11, 24 Dze 2013 (UTC)
D'acòrd. Dë sti dì i preuvo a prontela. Vdoma lòn ch'a ven feur! Ste bin e Bon-e Feste ancor.--Toislex (ciaciarade) 00:01, 25 Dze 2013 (UTC)
Mentre ch'i arsurtìa pa a nandiè 'l seugn, i l'haj fàit la prima preuva. I son përmëttume 'd rangè 'n pòch la sistemassion ëd tut ël feuj, ma a dovrìo capisse prest tute le rason. I l'haj tnù tut, gavà mach lë stamp "ëd noi a diso" ch'a më smijava col con men sust. A-i è 'n baron ëd finësse da rangè ancor. Comsìa, costa a l'è la version raspa. Feme savej! Salut. Sì a-i è l'anliura al feuj dle preuve: Intrada modificà nùmer 1 --Toislex (ciaciarade) 00:53, 25 Dze 2013 (UTC)

A mi am pias, ëdcò përchè ëd tansantan a l'é bel cangé. Però da chèich part i butërìa la lista dle lenghe ch'as peulo selessionesse da la carta, con la possibilità ëd selessioneje ëdcò da la lista. Sentoma lòn ch'a diso j'àutri. La session Ëd noi a diso, s'i la goernoma nen ant l'intrada, i podoma butela an na pàgina a pòsta, con na liura da la pàgina d'intrada. Borichèt (ciaciarade) 17:50, 25 Dze 2013 (UTC)

I l'haj fàit d'àutre modìfiche (Utent:Toislex/Preuva3) Giumaj, rangia da sì, rangia da là, a smija pì nen l'original. Ch'am fasa savej s'a-i pias 'me a l'è sistemà. Le categorìe a son finìe dzor ant jë mnù a ridò, ij proget Wikimedia sot a drita. La part ommì/utiss a l'è ancor da sgrossè, ch'a më smija tròp moca dë scrite tëgge e scrite màire e drapò e anliure bleue, anliure violëtte e via fòrt. Ma i lo fon doman, visadì ancheuj pì tard. N'àutr afè ch'i vorërìa arzòlve a l'è cola scrita "deurbe/sarè" sot jë mnu a ridò ch'am pias pròpe nen. Ant la wikipedia latin-a (dond i l'haj piaje) a l'ero ansì tant elegant e net.. Con cola scrita lì ch'a l'è sautame feur a son motobin men fin. Comsìa as sent. A sarìa bel dcò sente l'opinion dj'àutr, ma a l'è cò ver ch'a son dì 'd festa. Tant d'auguri e mersì për la tension! Cerea arscrivse.--Toislex (ciaciarade) 02:15, 26 Dze 2013 (UTC)
Dime 'n pòch, peui, s'a venta cangè. Stè bin! --Toislex (ciaciarade) 17:55, 8 gen 2014 (UTC)

Foma parèj: spetoma ancor dontré di e, s'a-i é gnun-a obiession, lùn-es ch'a-i ven i butoma su la neuva version ëd la pàgina d'intrada. Borichèt (ciaciarade) 07:42, 9 gen 2014 (UTC)

D'acòrd. S'a-i è da soagnè ancor cheicòs dì mach, o rangè pura diretaman ant ël feuj ëd preuva.--Toislex (ciaciarade) 18:39, 9 gen 2014 (UTC)
I l'heu provala ëdcò mi, dzor IE, Firefox e Chrome. 3 note:
  1. a fan n'efet dròlo le liste a tendin-a ch'a calo, ma s'as peul pa fese diferent lassoma pura parèj;
  2. as peul nen dovresse na figura diferenta da la biblioteca? A sarìa nen mej dovré la Sagra o quaicòs d'autr pi conossù?
  3. përdoma nen l'anliure a "ëd nojautr a diso" e ai portaj.
--Dragonòt (ciaciarade) 15:56, 11 gen 2014 (UTC)
Anco' na ròba: le bandiere argentin-a e USA per castijan e anglèis, a van-je bin?! I l'heu por che an creeran dij problem. -- Dragonòt (ciaciarade) 16:04, 11 gen 2014 (UTC)

Ëdcò mè coment:

  1. I l'hai gnente contra jë mnu a ridò, però an efet as podrìo buté pi an bass, an manera da deje pi amportansa a lë spiegon d'achit.
  2. Për mi na plancia a val n'àutra, serne cola ch'i preferisse; ëd tansantan a l'é bel cangé.
  3. Le liure a l'arsegna stampa e ai portaj a ventrìa buteje.
  4. I son d'acòrd për gavé ij drapò: a venta separé j'aspet lenghìstich da coj polìtich.
  5. Mersì a Toislex për sò travaj. Na vira ch'i l'oma decidù ël pi gròss, i doma peui na polidà al test. Borichèt (ciaciarade) 18:07, 11 gen 2014 (UTC)
  1. Për la biblioteca: i l'haj vardà dcò sj'àutre edission an d'àutre lenghe e le Wikipedie ch'a chërso ëd sòlit a perdo la conotassion regionalista. Donch a l'han pì nen ëd sìmboj regionaj bin smonù ant l'intrada. Pitòst a dëspiego 'l concet d'enciclopedìa e conossensa. La Regia Librarìa a l'é mach na ròba 'd mes, i vorìa arpresentè la conossensa con na librarìa e i l'ha chërdù 'd binè pijand la pì bela librarìa 'd Piemont. N'àutr afè ch'i peule notè a l'é ch'i l'haj gavà ij color ëd Piemont. A l'é nen për gramëssia o përché i son nen rèid cò mi, ma mach i preferërìa limitè dë sterotipè tròp con la stòria dij bogianen.
  2. Ij drapò argentin e american a servo a j'analfabet forest e ten-o mach cont che la pì part dij piemontèis feur d'Italia a son da belelì e nen da la Spagna o da l'Anglanda, për dì, bele ch'a son sbardlà vreman daspërtut. A podrìo esse dcò cilengh o peruvian, ma i son nen butame a pensè tròp ai detaj polìtich, a l'era mach për indichè bin l'agiut për j'analfabet. Prima a l'era butà ant sò pròpi stamp (Stamp:Ommi), ma gavand lë stamp Ommì e butand mach ël test d'avis dij feuj d'agiut, a l'era vnù malfè da trovè an mes al rest e i l'haj tentà sta version con ij drapò ch'a lo ardrissa e arsàuta, parej chi ch'a l'é dësorientà a dovrìa capì vit che lì a-i son j'indicassion për chiel. Lë stamp Ommì belavans a l'é pa pì adatàbil an sta version përché la largheur dla colòna 'd drita a l'é cangià e Ommì a l'é pì strèit.
  3. Për le categorìe dess i studio bin përché a smijo tòste da bogè da lì. I l'haj butaje pròpe lì sensa nianch penseje, dagià che ant la Wikipedia latin-a (dond i l'haj pijà coj ridò) a son sistemà d'istessa fasson. Na ròba che sla Wikipedia latin-a a-i son nen a son le scrite sota ij ridò për deurbe e sarè. A l'ancamin am piasìo nent, dess i son afame, ma lòn ch'i vorìa ciameve a l'é se scond voi a peulo esse 'n fastudi o n'agiut.
  4. I gionto vit j'anliure ch'a pòrta a "ëd nojàutr a diso" e ai "portaj", i l'eve fàit bin a arcordemlo.
A l'é tut. Cerea e feme savej!--Toislex (ciaciarade) 21:31, 11 gen 2014 (UTC)
I l'haj rangià j'afè ch'i l'avìe dit e, s'i seve sigur e av pias e nent d'àutr av lassa bëstantè, i l'haj prontala për la publicassion definitiva anliand sòj tòch component a dë stamp feur mè profil d'utent. S'a venta cangè d'àutr i peule:
  1. Dimlo belessì sota për felo fè a mi.
  2. Intrè diret al feuj e cangé giontand na linia dë spiegon.
Bon dì e bon travaj!--Toislex (ciaciarade) 13:56, 13 gen 2014 (UTC)

Va bin: deme un moment e i la buto su. Peui i l'oma sempe temp ëd modifichela torna. Borichèt (ciaciarade) 15:07, 13 gen 2014 (UTC)

A l'é nen un gròss problema e peul desse ch'a dipenda mach da mè scren, ma adess la pàgina d'intrada a l'ha tuta na banda a drita anté ch'as peul fesse score la visualisassion ma ch'a resta veuida. N'àutra ròba: i lassoma pròpe veuida la colòna dj'àutre lenghe o i na butoma almanch cheidun-e? Borichèt (ciaciarade) 10:34, 14 gen 2014 (UTC)
Nò, i son ancamin ch'i contròlo, ma a dipend pa mach da sò scren. I preuvo a rangè es problem pì prest ch'i arseurt, a venta capì s'a l'é 'n problem ëd në stamp o a l'é vnù feur dòp ël samblage.
Lenghe a gàucia: ëd sigura a venta butene cheidun-a. Ël problem ch'a-i era prima a l'era che cola colòna a sfondava 'l feuj për vàir, ma na lista pcita con n'anliura a la lista completa dle lenghe a l'é da butè. Më smija mach dròl ch'a l'é nen automàtica. Doman i torno a vdì. Cerea.--Toislex (ciaciarade) 23:43, 14 gen 2014 (UTC)
Për le lenghe a gàucia a l'é sè butè andrint es còdes a fin-feuj
{{noexternallanglinks}} [[en:]] [[de:]] [[fr:]] [[nl:]] [[it:]] [[pl:]] [[es:]] [[ru:]] [[ja:]] [[pt:]] [[zh:]] [[sv:]] [[vi:]] [[uk:]] [[ca:]] [[no:]] [[fi:]] [[cs:]] [[hu:]] [[fa:]] [[ro:]] [[ko:]] [[ar:]] [[tr:]] [[id:]] [[sk:]] [[eo:]] [[da:]] [[sr:]] [[kk:]] [[lt:]]
L'àutr problem nopà a resta inarzolvù. I l'haj pancor capì përchè a fa es veuid da banda. --Toislex (ciaciarade) 21:00, 15 gen 2014 (UTC)

Fàit. I l'hai però butà le lenghe an órdin alfabétich dij còdes, parèj a resta pi belfé troveje. Borichèt (ciaciarade) 08:52, 16 gen 2014 (UTC)

@Toislex: ël problem a dovrìa esse ant lë stamp Stamp:Intrada/LengheSeur, s'it lo gave l'intrada a travaja bin. A ventrìa ëdcò scursé la colona dë snista, dësnò i soma da cap, la pàgina a l'é tròp longa. Almanch buté l'avis anglèis ant la colòna ëd drita. --Dragonòt (ciaciarade) 08:50, 17 gen 2014 (UTC)
Ël problem a l'é col "100%" ant la prima riga. I l'heu provà a gavelo d'amblé, ma peui a travaja pi nen l'anliura "Wikipedie amise". Ma as dovrìa podèisse rangé ... --Dragonòt (ciaciarade) 14:44, 17 gen 2014 (UTC)
Mersì Dragonòt, finalman a l'è trovasse e arzolvù. Dess a dovrìa andè pì bin. L'artìcol a slonga ancor l'ampostassion dël feuj, a l'é ver, ma i l'haj butà l'artìcol d'ën film mach përché parej as mostra n'esempi 'd lòn ch'as podrìa fè se 'n passant a l'é për asar në spassionà 'd cine. Comsìa lë Stamp:Intrada/Artìcol a l'é nen fiss, ma a roa e donch l'articol al mèis ëd Fërvè a sarà già diferent. Donch n'artìcol pì curt a scursërà 'l feuj. Për avej 'n méter dë mzura i l'haj vardà j'àutre Wiki e nòsta intrada a resta assè longa ma cola fransèisa, italian-a o spagneula a son pì longhe ancor e im procupërìa nen tròp. Alègher. --Toislex (ciaciarade) 13:30, 18 gen 2014 (UTC)

Chestion dij 31865 sbòss automàtich[modifiché la sorgiss]

I duverto n'àutra chestion, già ch'i-j soma. I l'haj avù l'infasta idèa ëd dè chèich colp ëd rat al boton "Na pagina qualsëssìa". E dagià ch'a son vnù feur mach ëd comun-e fransèise, ëd reopòrt anglosàsson e 'd sità galissian-e con franch nianch l'ombra d'informassion dont im podìa ëd chèica fasson antëressè, i son andàit a contè ste vos. E sòn a l'é lòn ch'i l'haj otnù: artìcoj totaj 62941

  1. 29980 comun-e fransèise
  2. 1742 reoport anglosàsson
  3. 143 sità galissian-e

praticaman col nùmer ëd 60 e passa mila vos ch'a smijava 'n grand arzultà a l'é na ròba gonfià. I son andàit a vdì ch'i a l'é ch'a l'ha fàit es travaj manualman, ma peui i l'haj scorvù che es nùmer a l'é nen stàit fàit da 'n travaj 'd man d'ën bonòm ch'a l'é butasse a montè su 'n feuj për vira, ma da 'n travaj d'ën trigomiro ch'a deuv avej pescà ij dàit da chèich database e a l'ha batì automaticaman le vos.
I vorìa nen smijè fòl o gram, përché 'l travaj dj'àutr a mèrita rësguard, ma mia propòsta (con le pì bon-e antension) a l'é pijè n'uja e përtusè es balon e fè surtì tuta st'aria. Gavand ste vos ant l'istessa manera con che a son stàite montà, l'enciclopedìa a tombërìa a 'n nùmer ëd vos motobin pcit:
31074
con n'ardussion del 50,7 % dle dimension dl'enciclopedìa e donch l'ardobiè dl'utilità del boton "Na pagina qualsessìa". A l'é ver che 'l numerin a ven a esse 'n cit 49,3 % dl'atual numeron, ma a l'é dcò ver che 31 mila vos a son pì vere che j'atuaj 60 mila sbòss che maj gnun a l'avrà le fòrse d'ampinì 'd detaj antëressant.--Toislex (ciaciarade) 13:54, 12 gen 2014 (UTC)

I gionto mach che lòn ch'i veul dì a l'é 'd creè le vos viaman ch'i soma 'me ampinìje, gavà 'l cas cand a son ëd cole vos che la Wikipedia a stabiliss 'me artìcoj che tute le Wikipedie a deuvo avej.--Toislex (ciaciarade) 14:07, 12 gen 2014 (UTC)
I sospeto che ant la Wikipedia lombarda a l'han già fàit na ròba d'es géner ëd gavè d'artìcoj automàtich. An efet ant es artìcol dël Giugn 2007 (http://www.lastampa.it/2007/06/28/tecnologia/gli-emigranti-salvano-i-dialetti-RvNUEC8S6r1RDdlp82YveI/pagina.html, paràgraf 3, linia 6) a-i è scrivù che l'enciclopedìa lombarda a l'avìa 51.285 vos, mentr ancheuj a l'ha mach 29.271 vos (vacè diret an sla Wiki lombarda).--Toislex (ciaciarade) 14:28, 12 gen 2014 (UTC)

Mi i son bastansa d'acòrd con chiel (gavà an sël darié pont sì-sota): ëd tante 'd cole vos i podrìo fene a meno. D'àutra part, second mi, a venta dì che cheidun-e ëd cole anformassion a podrìo esse spantià e avèj 'd sust. La propòsta che già na vira i l'avìa fàit a l'era:

  1. Ten-e le comun-e fransèise
  2. Cand ch'a saran fàite le pàgine corëspondente, unì le pàgine dij reopòrt a cole dle sità anté ch'a son postà. A më smija che për adess sòn a vorërìa mach dì gavé ij reopòrt d'Ottawa (e peul desse cheidun d'àutri) e buteje ant la pàgina dla sità; j'àutri a sarìo gavà viaman che le pàgine dle sità a son fàite.
  3. Cole 143 pàgine galissian-e a më smija ch'a son dle paròchie. S'i l'hai bin capì a son dle sòrt ëd sircoscrission ëd comun-e pi grande. Ëdcò ambelessì mi i-j butërìa ant la pàgina dla sità, na vira che costa-sì a sarà fàita.
  4. Già ch'i-i soma, mi i gavërìa le pàgine dj'agn, dij sécoj e dij di: për boneur a son pòche, ma sò anteresse e coerensa an n'enciclopedìa a më smijo vreman limità.
  5. Con tut sòn, i rëspeto ch'i a l'ha fàit ës travaj, donca am va bin qualsëssìa decision.
  6. Nopà, an sle famose vos che tute j'edission a dovrìo avèj, a-i é gnente d'obligatòri, e a më smija pitòst che vàire ëd cole vos a sio franch inùtij (e an efet i j'oma ancor nen). Borichèt (ciaciarade) 14:48, 12 gen 2014 (UTC)

Ancor na ròba a propòsit ëd la wikipedia an lombard. La situassion a l'é diferenta. Ambelelà cheidun a l'avìa creà an automàtich fin-a a pi che 100.000 artìcoj an sij nùmer, tuti dla forma: «X a l'é ël nùmer ch'a ven dapress a X-1 e prima d'X+1». Donca dle ròbe ch'a l'avìo gnun anteresse antrìnsech. Nopà la pipart dle nòstre vos a peulo - almanch an teorìa - avèj d'anformassion significative. Borichèt (ciaciarade) 14:55, 12 gen 2014 (UTC)

Ommì i la savìa pròpe nen la stòria 'd lòn ancampità a cà dij lombard! Ah bin, col lì as ciama pròpe vandalism e a l'é nen nòst cas. Nòsta enciclopedìa a l'é nen stàita vandalisà, ma mach gonfià prima dël temp. Le sità fransèise, pr'esempe, a podrìo restè mach 400-500 vos dle sità pì amportante o dij cap-leu o dij pòst dle bataje (Paris, Carcassonne, Verdun, për sitè na sità fondamental, un-a capleu, e un-a con n'antress stòrich). Ma le comun-e fransèise (che s'im arcòrdo bin a son pì che 50000 mila e as capiss bin da chi a l'ha pijà 'l Piemont che con soe 2000 comun-e a l'é col ch'a n'ha 'd pì an Italia), che soens a rivo nianch a 200 abitant, a saran maj spantià da gnun. An teorìa a dovrìo esse spantià, an pràtica, ant la midema edission fransèisa dla Wikipedia coj artìcoj a son stàit montà da n'ordinator e peui dësmentià e noi piemontèis i savrìo nianch dond pijè j'informassion. Na ròba sìmil a val pr'ij reopòrt. S'is butoma a fè ('me a dovrìa esse) dabon tùit ij reopòrt dël mond, l'enciclopedìa a vnirìa franch sproporsionà. Gnun-a enciclopedìa a l'é fàita parej. L'enciclopedìa che mi 'd sòlit i considro 'n model ëd bon-a gestion, cola catalan-a, a tend a dè còrp a le vos dësvlupand ij soget e nen a compendiè d'ansem ansì numeros fàit për la pì part da djë sbòss sensa n'utilità pràtica, ch'a trasfòrmo në strument enciclopèdich ant ën database che nianch l'ISTAT. Iv saluto! Cerea e bon-a Duminica!--Toislex (ciaciarade) 15:19, 12 gen 2014 (UTC)
Nen për contradite, Toislex, ma fin-a le Wiki pi gròsse a son carià automaticament. Për esempi cola polaca, ant j'ùltim tmp a l'é chërsùa tant përché a l'é carià an automàtich. -- Dragonòt (ciaciarade) 15:24, 12 gen 2014 (UTC)
N'àutra còsa. Ant la wiki lombarda a l'é staje cheidun ch'a l'han fàit la guèra, mi i discuto pa s'a l'avèisso rason o tòrt, ma a l'han falo con dij sistem ilegaj. D'apress ch'a son stait denonsià dzor Meta (Corrective_actions_requested e Origin_(source)_of_the_meatpuppets) a son sparì e gnun a pi nen vëdduje. --Dragonòt (ciaciarade) 15:34, 12 gen 2014 (UTC)

Va bin, ma mi i l'haj pa dit che a l'é 'n vandalism. I diso mach che l'enciclopedìa a l'é fàita almen për sò 50,7 % da artìcoj sensa contnù giontà da n'ordinator ch'a gavo fonsion al boton "na pàgina qualsëssìa" e a gavo anteress a l'euvra. Fra 'l rest ij visitator e comentator a resto sbalucà dal nùmer 62000 mentre peui le vos a son veuide. La fonsion ëd cariè an automàtich j'artìcoj a l'ha soe rason d'esiste e i l'haj capije motobin bin. Ma la situassion atual as peul mach ciamè gonfior (diferenta da cola capità ant la lombarda che, belavans për lor, a l'é stàita 'n ver tumor). Peui s'i voroma mantnì es gonfior, a mi a cangia nent. Mach i pensava, e i chërdo ancor aor, che gavè sti artìcoj a smeserìa na cifra smonùa ant l'intrada, ma a farìa montè tant la qualità media dl'enciclopedìa.--Toislex (ciaciarade) 22:37, 12 gen 2014 (UTC)

A l'é mach chestion ëd na decision filosòfica: i preferioma avèj un nùmer ëd pàgine stragròss, 'me an tante d'àutre wikipedie, con l'arzigh che chi a passa da sì e as buta a curiosé a l'abia l'ampression (falà) che costa edission an piemontèis a sia bele veuida e inùtil, opura i soma pitòst a pro d'un travaj soagnà, ch'a peula serve për da bon a deje anvìa a la gent ëd dovré nòstra lenga? Mi i l'avrìa pi cara la sconda opsion, ma i podrìo fé na sernia ëd mediassion, ch'i torno a smon-e con d'àutre pàròle:
  1. Ten-e tuti j'artìcoj che, almanch an potensa, a podrìo avèj arlevansa e contnù da sté an n'enciclopedìa (donca goerné le comun-e ëd Fransa).
  2. Dj'àutri artìcoj, campé via gnente ma gionz-je pen-a ch'as podrà tanme session ëd pàgine d'amportansa pi sentral (reopòrt e paròchie galissian-e).
  3. Dagià che comsëssìa i soma rivà a 'n nùmer ësgnor ëd pàgine, chité-lì ëd fé d'artìcoj an automàtich (lòn che d'àutra part i l'avìo mai aprovà ëd fé e che, an tuti ij cas e për boneur, a l'é da 'n pess ch'i foma pi nen).
Noté ch'i lo sai pro che d'àutre edission ëd wikipedia (ëdcò ëd cole pi gròsse: italian-a, polonèisa, olandèisa e via fòrt) a marcio bon-a part con dle creassion automàtiche, ma a mi am anteressa nen che costa wikipedia a sia coma d'àutre, am piasrìa pitòst ch'a fussa cheicòs d'ùtil për da bon a la comunità dij parlant an piemontèis e a soa lenga. Borichèt (ciaciarade) 09:50, 13 gen 2014 (UTC)
Confermo il fatto che anche altre wiki usano i bot per creare le voci, in particolare quella olandese. Va però tenuto conto che quelle sono enciclopedie con un numero altissimo di voci e dunque non hanno il "problema della pagina a caso": perché se le voci costruite in quel modo sono una percentuale bassa è un conto, mentre quando sono troppe si rischia di dare l'impressione che quello sia il livello medio dell'enciclopedia. Va anche detto però che le voci in questione un minimo di info enciclopediche le danno: dipendesse da me (e non dipende da me perché è una decisione che deve prendere la vostra comunità) non le cancellerei. Metterei però un avviso (avete un template per gli stub?) e magari aprirei un progetto per aggiungere pian piano un po' di contenuti almeno a quelle più importanti. PS: Era un pezzo che non passavo da queste parti, complimenti per il restyling della home, veramente un bel lavoro.--GatoSelvadego (ciaciarade) 16:43, 18 gen 2014 (UTC)

Figura ITA ëd l'Intrada[modifiché la sorgiss]

Ciàu a tùit, i vorìa as peul normalisesse la figura ita.png ëd l'Intrada? A sarìa mej fela a 2 litre, com a l'é stàit fàit ant lë stamp "Fin". --Dragonòt (ciaciarade) 11:00, 17 Fër 2014 (UTC)

Stamp ëd le categorìe[modifiché la sorgiss]

Lë stamp ëd le categorìe dla pàgina d'intrada a dovrìa ess andàit a pòst. --Dragonòt (ciaciarade) 21:47, 18 Fër 2014 (UTC)

Che elegansa! Pròpe parej i l'avìa vëddulo ans la Wikipedia an latin. --Toislex (ciaciarade) 00:14, 19 Fër 2014 (UTC)
Mach na ròba. A smija che dess a fonsion-a pì nen ël ridò dle "Wikipedie Amise", dzora la carta europenga. --Toislex (ciaciarade) 00:17, 19 Fër 2014 (UTC)
A smija che ij ridò a deubio avèj un nùmer unìvoch ant la pàgina. Adess a l'é OK, fin-a al prossim problem ... ;-) --Dragonòt (ciaciarade) 09:14, 19 Fër 2014 (UTC)
Perfet, perfet. Comsìa a-i sarìa mach da cangé na cita ròba: anté a-i é la figura dla saradura (sìmbol dël boton "Portaj e Proget") ch'as ciama [Figura:Portal-puzzle.svg] a venta rampiassé con [Figura:Portal-puzzle.png], an arferensa a la neuva figura con la brua nèira ch'i l'haj carià jer sèira ma i saj nen 'me buté. La brua nèira, pì che për ij boton ëd l'Intrada, a serv për amelioré l'aspet ëd lë Stamp:Fin che a l'era assé brut sensa.--Toislex (ciaciarade) 10:33, 19 Fër 2014 (UTC)
--Dragonòt (ciaciarade) 12:01, 19 Fër 2014 (UTC) fait Bele fait!


Acòrd Verbal[modifiché la sorgiss]

Cerea. I l'haj ancontrà chèica paròla ch'i l'haj nen capì vàire 'me scrive.

  • Imperi, Amper
  • Imperador, Amperador
  • Ingegné, Angegné, Angigné
  • Ingegnerìa, Angegnerìa, Angignerìa
  • Angegn, Angign

A-i é na nòrma? A la fin la përnonsia a cangia franch nen. Pì o men, i chërdo, i përnonsioma tùit l'istessa ròba, con na "in" o na "im" ch'a son duverte e a smijo na "an" e con na "e" tant strèita ch'a smija na "i". Mi i dirìa ëd drissé na convension, n'"acòrd verbal", dcò për rangé j'ìndes dle categorìe e le vos a l'istessa manera, parej chi ch'an vìsita o ch'an giuta a l'ha na version unìvoca e ciàira dë sti mòt e mentre ch'a les a fa pì 'tension a "chi ch'a l'é e lòn ch'a fa n'angegné o n'amperador" e nen a "com a së scriv la paròla". Im dëspiego mej: se la forma a l'é ciàira e stàbil, la gent a passa a analisé 'l contnù. Dime voi che scritura a vë smija pì adata, pì dovrà, o pì sostnùa da le sorgiss an vòste man. --Toislex (ciaciarade) 12:04, 22 Fër 2014 (UTC)

Cheicòs an s'ës soget a-i é a pàgina 23 dla gramàtica ëd Brero. I-l l'hai nen sot-man, ma i arpòrto dij tòch ch'il'hai artrovà an na veja discussion ant la piòla. A-i ero pijà da na rispòsta che Brero midem a l'avìa dàit ansima a Piemontèis ancheuj (lòn ch'a dis monsù Brero a l'é antra virgolëtte, ël rest a l'é mia opinion):
«An piemontèis a-i son ëd paròle che a comenso con «IN» e «IM», con «AN» e «AM» (che as pronunsio sovens «ËN» e «ËM») che a corispondo tute a 'd paròle italian-e con inissial an IN e IM. Coma già precisà an sla nòstra «Gramàtica Piemontèisa» a në smija giust arcordé che:
  • Quand che l'inissial IN e IM a l'ha valor ëd negassion (Infinì = nen finì; indispòst = nen dispòst; impossìbil = nen possìbil) a l'é bin ëscrive: IN e IM (e nen AN e AM);
  • Quand, anvece, la IN e la IM (an corispondensa dla preposission AN = in) a l'ha valor locativ (ancontré = contré an; anciodé = ciodé an; anvisché = visché an; anvece = an vece) a l'é bin ëscrive AN e AM (e nen IN e IM);
  • Diverse paròle, peui, a veulo la forma etimològica original e, për lòn, a l'é bin ëscrivje con IN e IM (Invern, indiché, incident, incert, inferior, intern, interior, etc.).
  • A venta dì che la forma «ën» e «ëm», se a l'é dovrà ant ij dialet piemontèis, a l'é mej nen dovrela scrivend an Lenga Piemontèisa.»
An soa Gràmatica, Brero a gionta na ròba ch'a më smija amportanta:
  • «Ël dovré na forma pitòst che n'àutra a ven detà dal son final ëd la paròla che a ven prima.»
Nòstra lenga a l'é fàita parèj: a-i son dle paròle ch'a l'han pi version ch'as deuvro a sconda dij gust e dij contest. Un a peul vëdd-la 'me ch'a veul: avèjne onta, acetelo o considerelo na richisia. Second mi a-i é gnente ëd mal an costa caraterìstica ëd nòstra lenga e a-i é gnun-a rason për creé dle contrente ch'a esisto nen.
Lòn che, scond mi, a conta ëd pi, dzortut an batiend un proget ëd valor coltural, a l'é ëd sërché ëd soagné la lenga an dovrand ij sò argistr pi sostnù. As podrìa pensesse ëdcò ëd fé na pàgina ëd consèj stilìstich (ma an efet tut a l'é contnù ant le gramàtiche che a-i son già o as trata 'd consèj ëd bon sens). Për esempi (mach ij prim ch'am ven-o am ment):
  • La pipart dle vire (ma nen sempe!) an piemontèis l'agetiv a-j va dapress al nòm.
  • L'usage dj'adverb (ch'a sio an -man o an -ment) a l'é assè ràir: ël pi dle vire as preferiss na diferenta tornura dla fras.
  • An general, ij sinònim a son nen... pròpe sinònim: o bin a l'han dle nuanse diferente, opura a peulo corësponde a l'istessa paròla an n'àutra lenga, ma avèj dij significà diferent. Për esempi, butoma che un a veula volté da l'italian la stòria ëd doi amis che, an giugand a tresset, «mescolano le carte». Si un a pija un dissionari (dzortut coj bilengh) e a vòlta paròla për paròla, miraco sërcand ëd serne le paròle ch'a jë smijo pi leugne da l'italian, un a podrìa ven-e fòra con Pinin e Pinot a tóiro ij papé. I chërdo ch'as capissa che sòn a vorërìa dì gnente e che ij doi somà a son mach an camin ch'a mës-cio le carte.
Si cheidun a l'ha a basta ëd passiensa, i podrìo pro butesse lì e ancaminé a tiré giù chèich consèj ëd costa sòrt. Borichèt (ciaciarade) 13:00, 22 Fër 2014 (UTC)
Mi i dirìa: "Imperi", "Imperador" e "Ingegné". Però 'l verb a l'é "Angignesse". Ma a-i é fin-a dle cite nuanse dël significà, për esempi: «Buté d'ingegn për costruve n'angign.» --Cit vësco (ciaciarade) 17:12, 1 Avr 2017 (UTC)

Is this Italian? Antiv31 (ciaciarade) 02:51, 11 mar 2015 (UTC)

Nò, non, not, niet! This is Piemontèis, Piedmontese Language (ISO code "pms"). -- Dragonòt (ciaciarade) 08:18, 11 mar 2015 (UTC)
But it looks like Italian. Antiv31 (ciaciarade) 23:35, 14 mar 2015 (UTC)
And more like Occitan, Catalan, French, Lombard, etc... that are all Western Romance languages. --Dragonòt (ciaciarade) 08:27, 15 mar 2015 (UTC)
Occitan and Lombard? What are those? I know of French and Catalan, but not others. Antiv31 (ciaciarade) 01:35, 16 mar 2015 (UTC)
https://oc.wikipedia.org and https://lmo.wikipedia.org. --Dragonòt (ciaciarade) 11:45, 16 mar 2015 (UTC)
Ah fine. Any other - mmm - surprise languages you want to tell me about? Antiv31 (ciaciarade) 22:21, 16 mar 2015 (UTC)
Please stop trolling. --Dragonòt (ciaciarade) 08:58, 17 mar 2015 (UTC)
Are you going to ban me? Antiv31 (ciaciarade) 22:40, 17 mar 2015 (UTC)
Never feed the trolls.
Do not feed the trolls. --Dragonòt (ciaciarade) 08:12, 18 mar 2015 (UTC)
So yes you will. Antiv31 (ciaciarade) 22:35, 18 mar 2015 (UTC)
There are so many Italian languages, Sicilian, Venetian, Sardinian, Ligurian... does it end? Antiv31 (ciaciarade) 22:46, 22 mar 2015 (UTC)

Doi cit boro[modifiché la sorgiss]

Doi cit boro ch'i l'hai s-ciairà an lesend.

Al 3ˢ paràgrafo: "académich, student e d'aùtra gent, tuti volontari". A dovrìa esse "àutra".

E al 4ᵗ paràgrafo: "Conossensa ch'aa peul ëvnì da na specialisassion". La "a" batùa doe vire.

--Cit vësco (ciaciarade) 16:56, 1 Avr 2017 (UTC)

J'eror a-i son sempre --Cit vësco (ciaciarade) 13:28, 3 Dze 2018 (UTC)
Fàit. Grassie! --Lissànder (ciaciarade) 10:43, 7 Dze 2018 (UTC)

Modifica alla pagina[modifiché la sorgiss]

Ciao, scusate per l'italiano ma nonostante sia piemontese non so scriverlo. La pagina andrebbe sistemata nel seguente modo per eliminare un problema di tag multipli non chiusi:

Versione attuale Versione corretta

'''<big>PROGET FREJ<big>'''<br> {{Intrada/ProgetFrej}} <!-- Fin dël quàder ëd drita -->

'''<big>PROGET FREJ</big>'''<br> {{Intrada/ProgetFrej}} <!-- Fin dël quàder ëd drita -->

--Lucarosty (ciaciarade) 08:48, 15 gen 2018 (UTC)

fait Bele fait!

, --Dragonòt (ciaciarade) 12:53, 15 gen 2018 (UTC)

La pàgina "Intrada" as vëdd mal dzor sviciofonin[modifiché la sorgiss]

La pàgina "Intrada" as vëdd mal dzor sviciofonin (smartphone). Ël motiv a l'é che la class "mw-collapsible" a travaja nen dzor sviciofonin, com a l'é spiegà 'dcò ant la documentassion: "Limitations. It doesn't work on mobile browsers (or desktop browsers in mobile mode) either."

I dovroma an cheiche manere sistemé la pàgina, magara arnonsiand a avej le Categorìe a cascada an prima pàgina.

Dragonòt (ciaciarade) 08:32, 28 Avr 2020 (UTC)

Na prima sistemassion ëd l'Intrada dzor sviciofonin a l'é staita faita. Adess a-i é anco' cheicòs ch'a va nen, ma pian pianòt i riussiroma a butela a pòst ëdcò dzor sviciofonin.
I soma obligà a sistemé, përchè as dis che pi dël 50% dël tràfich ëd la Ragnà a l'é giumai dzor sviciofonin.
Dragonòt (ciaciarade) 15:33, 28 Avr 2020 (UTC)

Grassie!!! Am capita sovens ëd vardé j'artìcoj an slë sviciofonin e l'intrada a l'era pòch o gnent acessìbil. Adess che a-i son pì nen i menù a cascada, la pàgina dl'Intrada as vëdd mèj, ma a më smìa ch'a l'àbia ël problema dle doi colòne ëd test, ch'a resto quatà an part da na colòna dle "Wikipedie amise" (n'àutr menù a cascada!). A-i sarìa 'dcò la veja discussion an slë Stamp:Fin che an sjë sviciofonin a fa 'n pòch tribulé përché la tabela con tuti j'agiut a së s-ceira mach për metà e la banda asura a va giù fin al fond ëd la pàgina, bin sota la tabela. S'i peuss giuté... bin volenté... ma i penso d'esse pròpi nen bon con cost géner-sì ëd modìfiche. --Lissànder (ciaciarade) 16:29, 28 Avr 2020 (UTC)

Va bin, i l'heu escludù 'dcò la cascada dle wiki-seure, e 'dcò la mapa, tant dzor sviciofonin a l'era mach n'antrap.
Darmagi ch'a-i é cola 2-nda colòna ch'a l'é fòra sla drita e che parej dzor sviciofonin a serv pròpi a gnente.
Magara quand i butroma man a jë stamp Prinsipi e Fin i podroma 'dcò pensé a na solussion per sta 2-nda colòna dl'Intrada.
Dragonòt (ciaciarade) 17:18, 28 Avr 2020 (UTC)

Sistemassion ëd l'Intrada. Considerassion[modifiché la sorgiss]

La pagina Intrada a l'è stàita sistemà për jë sviciofonin, senza cangela për ij desktop. Le preuve a son stàite fàite dzor costi ambient:

  • dzor ij desktop Windows 7 e Windows 10, con i navigador Chrome e Explorer: tut OK;
  • dzor un Android Samsung, con ij navigador Chrome e Internet: tut OK, ma la sconda colòna a sta fòra dlë scherm;
  • dzor l'App "Wikipedia" për Android, butà a disposission ufissialment da Wikimedia. Tut OK, ma belavans la sconda colòna a sta fòra dlë scherm e a ancamin-a a la fin dla prima colona, com sa fussa na scachiera.

Le considerassion ch'as peulo fesse e le indicassion ch'as peulo desse a son coste:

  • le tabele a cascada ("collapsible") a fonsion-o nen dzor jë sviciofonin, com ch'a dis ëdcò la documentassion. Donca a l'é mej nen dovreje, dësnò a venta peui escludje da la visualisassion djë sviciofonin con "nomobile";
  • se na pàgina a l'ha pi che na colòna (com l'Intrada), jë sviciofonin a fan vëdde la prima colòna e j'àutre a son fòra scherm, an sla drita. Donca a l'é mej evité le pàgine con pi colòne, dësnò an sjë sviciofonin as vëddo nen. Pes anco' për l'App "Wikipedia", anté la visualisassion dla sconda colòna a l'é completament sfasà.

Se quaidun a treuva dij comportament diferent da coj dëscrivù, ch'a fasa 'l piasì 'd signaleje.

--Dragonòt (ciaciarade) 20:30, 4 maj 2020 (UTC)